|
||
ФІЛОСОФСЬКА УКРАЇНІСТИКА |
||
Роман Пятківський.Українські парадигми суб’єкта історії | ||
Ярослав Гнатюк. Український кордоцентризм, його міфічний та метафізичний виміри |
||
Анна Сокирко. Ментальні особливості української філософської думки доби романтизму: антеїзм | ||
Любомир Андрусів. Співвідношення раціонального та емоційно-чуттєвого у філософській думці Київської Русі |
||
Геннадій Єрушевич. Філософські ідеї Петра Лодія в контексті його часу | ||
Наталія Мельничук. Категорії злочин і покарання у творчості Івана Франка |
||
Історія
ФІЛОСОФії |
||
Лариса Міщиха. Становлення сакрального розуміння поняття “творчий потенціал” у європейській філософії | ||
Ігор Тенус.Ренесансний містицизм, його форми та специфіка | ||
Валентин Лагетко. Ще раз про закон єдності протилежностей: примирення чи боротьба між ними | ||
Тетяна Заячківська. Волюнтаристський аспект концепції істини У.Джеймса | ||
Соціальна ФІЛОСОФіЯ | ||
Володимир Будз. Аксіологічні чинники трансформації політичних систем | ||
Галина Дичковська. Структура політичних ідеологій як світоглядна система цінностей суспільства | ||
Тетяна Гайналь. Критерії амбівалентності кризи сучасної сім’ї | ||
Галина Калінічева. До питання духовності та духовної зорієнтованості інноваційного поступу вищої освіти України | ||
гносеологія | ||
Ростислав Даниляк. Пізнання як освоєння чужого | ||
Олена Павлова. Значення формальної доцільності естетичного судження для трансцендентального припущення про систематичну єдність досвіду | ||
Етика |
||
Вікторія Ларіонова. Моральнісний вимір соціальної пам’яті | ||
Віталій Надурак. Синергетика і проблема морального хаосу | ||
Марина Турчин. Моральнісна природа сорому і провини | ||
Уляна Мах. Біоетичні засади концепції благоговіння А.Швейцера | ||
Володимир Фомін. Самовдосконалення особи як умова й результат морального оптимізму | ||
Релігієзнавство |
||
Олесь Маргітич. Харизматичний рух у контексті міжхристиянського діалогу як духовної складової побудови громадянського суспільства | ||
Олег Савчук. Христоцентричність та антропоцентричність соціального вчення українського греко-католицизму: релігієзнавчо-теологічний аспект | ||
Марія Чікарькова. Концепт “Едем” у Біблії і Талмуді (еволюція біблійної концепції людини в контексті формування й розвитку антропоцентричної свідомості античної культури) | ||
Ірина Ломачинська. Осмислення морального змісту християнського лідерства в російській релігійно-філософській думці кінця ХІХ–ХХ століть | ||
Психологія |
||
Ігор Гоян. Співвідношення філософії та психології в системі “наукової філософії” Вільгельма Вундта | ||
Галина Федоришин. Основні психолого-педагогічні моделі взаємовідносин батьків і дітей | ||
|
||
CONTENTS |
||
PHILOSOPHICAL UKRAINIAN | ||
Roman Pyatkivskyi. Ukrainian paradigms of the subject of history | ||
Yaroslav Hnatyuk. The Ukrainian doctrine about the center of heart | ||
Anna Sokyrko. Mental features of Ukrainian philosophical opinion of epoch romanticism: antheism | ||
Lybomyr Andrusiv. The correlation of the rational and the emotional-perceptible in the philosophical conception of Kiev Rus | ||
Hennadiy Yerushevych. The philosophical ideas of Petro Lodiy in the context of his time | ||
Natalia Melnychuk. Categoroes the “crime” and “punishment” in creation of I.Franko | ||
THE HISTORY OF PHILOSOPHY | ||
Larysa Mishchyha. The becoming of sacral understanding of the creative potential in European philosophy | ||
Ihor Tenus. The Renaissance Mysticism, its Forms and Specificity | ||
Valentyn Lahetko. Once again about the law of unity of opposites: “conciliation” or “struggle” | ||
Tetyana Zayachkivska. Voluntarism aspect of conception of truth of W.James | ||
SOCIAL PHILOSOPHY | ||
Wodymyr Budz. A cosiological factors transformation of political system | ||
Halyna Dychkovska. The political ideologies as world outlook and system of values of society | ||
Tetyana Gainal. Criteria of ambiguity of contemporary family crisis | ||
Galina Kalinicheva. To the question of spirituality and spiritual orientation innovative advancement of higher education of Ukraine | ||
GNOSIOLOGY | ||
Rostyslav Danylyak. Cognition as the mastering (making-my) of the alien | ||
Olena Pavlova. Meaning of formal reasonable aesthetical statement to transcendental presume about systematic unity of experience | ||
ETHICS | ||
Victoria Larionova. Moral Nature of Social Memory | ||
Vitaliy Nadurak. Synergetic and the problem of moral chaos | ||
Maryna Turchyn. Moral nature of shame and quilt | ||
Uliana Makh. The Bioethical Principles of A.Shweizer’s Concept of Veneration | ||
Volodymyr Fomin. Self-perfection of as a condition and a result of moral optimism | ||
RELIGIOUS STUDIES | ||
Oles Marhitych. Charismatic movement in the context of the Christian aspect as spiritual component in the construction of public society | ||
Oleg Savchuk. Christocentrism and antropocentrism of the Ukrainian Greek Catholicism the: Religious Study’s and Theological aspect | ||
Mariya Chikarkova. Contsepr by “EDOM” in Bible and Talmud evolution of Biblical conception of man in context of forming and development antropotsentrichnoi consciousness of ancient culture | ||
Jrina Lomachinska.
Consideration of the moral content of the Christian leadership in the Russian religious-philosophic thought of the 19-20-th centuries |
||
PSYCHOLOGY | ||
Igor Goyan. Correlation of philosophy and psychology is in the system of “scientific philosophy” of Wilgelm Vundt | ||
Galyna Fedoryshyn. Basic psychology-pedagogical models of mutual relations of parents and children |