Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/10020
Title: | Інноваційні види практичних занять у форматі професійно-методичної підготовки майбутніх учителів української літератури |
Authors: | Куцевол, Ольга Миколаївна |
Keywords: | професійно-методична підготовка майбутніх учителів-словесників методика навчання української літератури практичне заняття діалогічний та інноваційно-креативний підходи |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Симфонія форте |
Citation: | Куцевол О. М. Інноваційні види практичних занять у форматі професійно-методичної підготовки майбутніх учителів української літератури // Султанівські читання: зб. статей. Івано-Франківськ, 2017. № 6. С. 211–220. |
Abstract: | У статті висвітлюється проблема модернізації практичних занять з методики навчання літератури. Мета статті –обґрунтувати теоретичні засади організації та проведення інноваційних видів практичних занять з методики навчання української літератури на основі діалогічного та інноваційно-креативного підходів. Дослідницька методика. Для дослідження використано системний підхід із застосуванням методів аналізу й синтезу наукових джерел з філософії, педагогіки й методики навчання літератури. На основі вивчення передового досвіду організації освіти в університеті проаналізовано найбільш перспективні можливості практичних занять у сучасному виші. Використані методи дослідження дали змогу порівняти основні елементи будови практичних занять з методики навчання літератури різних видів. Результати.У статті розглянуто різні підходи до проведення практичних занять за монологічним та діалогічним типом. Схарактеризовано практичне заняття діалогічного типу взаємодії викладача й студентів та його відмінності від такого заняття монологічного типу. Описано практичне заняття, проведене за моделлю «Викладач за дверима».Наукова новизна.Виклики модернізації вищої школи України детермінують зміну спрямованості професійно-методичної підготовки майбутніх учителів літератури з «наповнення»їх знаннями, уміннями й навичками на підготовку фахівців, готових до професійно-творчої діяльності, а також систематичного засвоєння досвіду вчителів-новаторів, продукування власних інновацій та постійного саморозвитку індивідуально-творчого потенціалу. Практичне значення. Ця стаття може бути використана для подальшого вивчення проблеми становлення новітньої методики викладання літератури у вищій школі. Наукові результати дослідження можуть лягти в основу підготовки практичних занять з дисципліни «Методика навчання української літератури». |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/10020 |
Appears in Collections: | № 6 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3799-Article Text-7957-1-10-20200524.pdf | 620.27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.