Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/10071
Назва: Освітній коучинг у формуванні комунікативно-мовленнєвої компетентності майбутніх соціальних працівників
Інші назви: Educational coaching in forming communicative and speech competency of future social workers
Автори: Березовська, Людмила Іванівна
Ключові слова: освітній коучинг
навчально-методичний супровід
підготовка соціальних працівників
комунікативно-мовленнєва компетентність
Дата публікації: 2019
Видавництво: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Березовська Л. І. Освітній коучинг у формуванні комунікативно-мовленнєвої компетентності майбутніх соціальних працівників / Л. І. Березовська // Освітній простір України. - 2019. - Т. 17. - С. 222-228.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано особливості застосування освітнього коучингу з метою формування комунікативно-мовленнєвої компетентності майбутніх соціальних працівни-ків; схарактеризовано поняття “коучинг”; розкрито його сутність, мету, завдання; обґрунтовано важливість постановки запитань, які є оснoвним iнструментом кoучингу. Використання технологій коучингу, в освітній діяльності базується на міжособистісній та партнерській взаємодії між викладачем та студентом, спрямованій на допомогу в опануванні професійними, комунікативно-мовленнєвими вміннями. За допомогою чітких, правильно побудованих та логічно сформульованих запитань, викладач-коуч мотивує студентів на діяльність, спрямовану на формування вміння самостійно вирішувати поставлені завдання та досягати позитивних результатів у діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/10071
Розташовується у зібраннях:№ 17

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3557-Текст статті-7210-1-10-20200406.pdf166.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.