Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/10074
Title: Підготовка магістрів – майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти: шляхи удосконалення
Other Titles: Preparation of masters – future educators of preschool educational institutions: ways to improve
Authors: Лисенко, Неллі Василівна
Keywords: концепція
парадигма
методологія
ділова гра
теоретична підготовка
Issue Date: 2019
Publisher: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Citation: Лисенко Н. В. Підготовка магістрів – майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти: шляхи удосконалення / Н. Л. Лисенко // Освітній простір України. - 2019. - Т. 17. - С. 244-252.
Abstract: У статті розглядаються сучасні підходи до організації процесу підготовки майбутніх педагогів для закладів дошкільної освіти (ЗДО) під час вивчення навчальних фахових дисциплін. У числі обов’язкових фахових дисциплін “Педагогіка дошкільна”, яку пролонговано вивчають від І-го (ІІ семестр) – до ІІІ (VІ семестр) курсів на денній та дистанційній формах навчання. Її викладання спирається на низку теоретико-методоло-гічних підходів (аксіологічний, системний, діяльнісний, компетентнісний, міждисциплінар-ний та ін.), що неподільно функціонують в освітньому процесі (ЗВО) закладів вищої освіти. Фахова дисципліна покликана підготувати студентів до практичної діяльності з дітьми в руслі аксіо-гуманістичної педагогіки. У статті розлого розглянуто концепцію фахової підготовки “навчання через завдання” і охарактеризовано її три важливі орієнтації: гума¬ністичну (збагачення індивідуального та особистісного потенціалу; оволодіння способами творчого самовираження і самореалізації), функціональну, технологічну.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/10074
Appears in Collections:№ 17

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3560-Текст статті-7216-1-10-20200406.pdf195.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.