Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/10074
Назва: Підготовка магістрів – майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти: шляхи удосконалення
Інші назви: Preparation of masters – future educators of preschool educational institutions: ways to improve
Автори: Лисенко, Неллі Василівна
Ключові слова: концепція
парадигма
методологія
ділова гра
теоретична підготовка
Дата публікації: 2019
Видавництво: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Лисенко Н. В. Підготовка магістрів – майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти: шляхи удосконалення / Н. Л. Лисенко // Освітній простір України. - 2019. - Т. 17. - С. 244-252.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються сучасні підходи до організації процесу підготовки майбутніх педагогів для закладів дошкільної освіти (ЗДО) під час вивчення навчальних фахових дисциплін. У числі обов’язкових фахових дисциплін “Педагогіка дошкільна”, яку пролонговано вивчають від І-го (ІІ семестр) – до ІІІ (VІ семестр) курсів на денній та дистанційній формах навчання. Її викладання спирається на низку теоретико-методоло-гічних підходів (аксіологічний, системний, діяльнісний, компетентнісний, міждисциплінар-ний та ін.), що неподільно функціонують в освітньому процесі (ЗВО) закладів вищої освіти. Фахова дисципліна покликана підготувати студентів до практичної діяльності з дітьми в руслі аксіо-гуманістичної педагогіки. У статті розлого розглянуто концепцію фахової підготовки “навчання через завдання” і охарактеризовано її три важливі орієнтації: гума¬ністичну (збагачення індивідуального та особистісного потенціалу; оволодіння способами творчого самовираження і самореалізації), функціональну, технологічну.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/10074
Розташовується у зібраннях:№ 17

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3560-Текст статті-7216-1-10-20200406.pdf195.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.