Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/10082
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКацеро, Оксана-
dc.date.accessioned2021-06-07T08:25:50Z-
dc.date.available2021-06-07T08:25:50Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКацеро О. Формування психолого-компенсаторних компетентностей як метод запобігання професійного вигорання викладачів закладів вищої освіти / О. Кацеро // Освітній простір України. - 2019. - Т. 17. - С. 297-303.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/esu.17.297-303-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/10082-
dc.description.abstractВчасна діагностика, ідентифікація психоризиків у професійному середовищі закладу вищої освіти, які призводять до професійного вигорання викладачів з урахуванням результатів вивчення особистостей, форм організації і функціонування освітніх систем сприяє розробленню методики організації професійної підготовки і науково-методологічної системи формування психолого-компенсаторних компетентностей у викладачів, що забезпечують зайнятість, якість і безпеку життя нині, і в майбутньому. Психо-компенсаторні компетентності сформовані у ході професійної підготовки в системі післядипломної освіти убезпечують викладача від психоризиків професійного середовища та запобігають його професійному вигоранню, пролонгуючи саморозвиток, самовдоско¬налення у ході зайнятості впродовж життя тим самим сприяють його якості та безпеці.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.subjectпрофесійна деформаціяuk_UA
dc.subjectпрофесійне вигоранняuk_UA
dc.subjectосвітня системаuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectпсихоризикиuk_UA
dc.titleФормування психолого-компенсаторних компетентностей як метод запобігання професійного вигорання викладачів закладів вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeForming of psychological and compensatory competences as a method of preventing the professional burnout of higher educational institutions teachersuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 17

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3568-Текст статті-7232-1-10-20200407.pdf314.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.