Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/10083
Title: Методологічні засади розвитку духовності дошкільнят в умовах гри
Other Titles: The methodological principles of the development of preschoolers’ spirituality in the conditions of a game
Authors: Климишин, Ольга Іванівна
Keywords: особистість
духовність
духовний розвиток
сюжетно-рольова гра
Issue Date: 2019
Publisher: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Citation: Климишин О. І. Методологічні засади розвитку духовності дошкільнят в умовах гри / О. І. Климишин // Освітній простір України. - 2019. - Т. 17. - С. 303-310.
Abstract: В статті представлено авторській підхід до розгляду методологічних засад розвитку духовності дошкільнят в умовах гри. Відправним методологічним положення підходу є трактування духовності як складної динамічної системи смислових утворень особистості, репрезентованої етичним, естетичним, інтелектуальним та екзистенційним змістами процесів відображення та конструювання дійсності. Аргументовано вибір гри як методу розвитку духовності особистості дошкільнят: гра є природовідповідним методом розвитку духовності, оскільки за своїм психологічним змістом максимально наближена до психологічного змісту феномену духовності, а саме – реалізації свободи вибору, діалогічності людини. Подано короткий зміст авторської програми розвитку духовності дошкільнят “Розвиваємо духовність дитини граючись” та описано процедуру реалізації тематичних сюжетно-рольових ігор дидактичного спрямування відповідно до струк¬турних складових духовності особистості.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/10083
Appears in Collections:№ 17

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3569-Текст статті-7234-1-10-20200407.pdf180.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.