Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/10083
Назва: Методологічні засади розвитку духовності дошкільнят в умовах гри
Інші назви: The methodological principles of the development of preschoolers’ spirituality in the conditions of a game
Автори: Климишин, Ольга Іванівна
Ключові слова: особистість
духовність
духовний розвиток
сюжетно-рольова гра
Дата публікації: 2019
Видавництво: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Климишин О. І. Методологічні засади розвитку духовності дошкільнят в умовах гри / О. І. Климишин // Освітній простір України. - 2019. - Т. 17. - С. 303-310.
Короткий огляд (реферат): В статті представлено авторській підхід до розгляду методологічних засад розвитку духовності дошкільнят в умовах гри. Відправним методологічним положення підходу є трактування духовності як складної динамічної системи смислових утворень особистості, репрезентованої етичним, естетичним, інтелектуальним та екзистенційним змістами процесів відображення та конструювання дійсності. Аргументовано вибір гри як методу розвитку духовності особистості дошкільнят: гра є природовідповідним методом розвитку духовності, оскільки за своїм психологічним змістом максимально наближена до психологічного змісту феномену духовності, а саме – реалізації свободи вибору, діалогічності людини. Подано короткий зміст авторської програми розвитку духовності дошкільнят “Розвиваємо духовність дитини граючись” та описано процедуру реалізації тематичних сюжетно-рольових ігор дидактичного спрямування відповідно до струк¬турних складових духовності особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/10083
Розташовується у зібраннях:№ 17

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3569-Текст статті-7234-1-10-20200407.pdf180.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.