Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/10090
Title: Особливості організації мовно-літературної освіти молодших школярів в умовах НУШ
Other Titles: Peculiarities of the organization of linguistic and literary education of younger pupils in the conditions of New Ukrainian School
Authors: Круль, Лариса Миколаївна
Недільський, Степан Андрійович
Keywords: Державний стандарт початкової освіти
комунікативна компетентність
діяльнісний підхід
Нова українська школа
авторські навчальні програми
змістові лінії предмета “Українська мова”
Issue Date: 2019
Publisher: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Citation: Круль Л. М. Особливості організації мовно-літературної освіти молодших школярів в умовах НУШ / Л. М. Круль, С. А. Недільський // Освітній простір України. - 2019. - Т. 17. - С. 338-346.
Abstract: В статті окреслено особливості організації мовно-літературної освіти молодших школярів в умовах Нової української школи з урахуванням нормативних документів, типових освітніх програм, методичних рекомендацій, авторських навчальних програм, підручників та посібників. Обгрунтовано, що мовно-літературну освітню галузь зосереджено на вивченні дітьми рідної, водночас й іноземної мови задля формування іншомовної комунікативної компетентності. Відтак розширюється поле комунікації, передбачено потенційні можливості й потреби особистості у міжкультурному спілкуванні. Узагальнено, що особливістю організації мовно-літературної освіти молодших школярів стають уміння учителя, який обирає за якою програмою навчати учнів, а відтак визначає пріоритети навчання: традиційне чи інтегроване, звичне чи інноваційне, спрямо-ване на формування знань чи зорієнтоване на формування практичних умінь і навичок, а відтак і реалізацію діяльнісного підходу.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/10090
Appears in Collections:№ 17

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3574-Текст статті-7244-1-10-20200407.pdf327.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.