Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/10090
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКруль, Лариса Миколаївна-
dc.contributor.authorНедільський, Степан Андрійович-
dc.date.accessioned2021-06-07T12:29:49Z-
dc.date.available2021-06-07T12:29:49Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКруль Л. М. Особливості організації мовно-літературної освіти молодших школярів в умовах НУШ / Л. М. Круль, С. А. Недільський // Освітній простір України. - 2019. - Т. 17. - С. 338-346.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/esu.17.338-346-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/10090-
dc.description.abstractВ статті окреслено особливості організації мовно-літературної освіти молодших школярів в умовах Нової української школи з урахуванням нормативних документів, типових освітніх програм, методичних рекомендацій, авторських навчальних програм, підручників та посібників. Обгрунтовано, що мовно-літературну освітню галузь зосереджено на вивченні дітьми рідної, водночас й іноземної мови задля формування іншомовної комунікативної компетентності. Відтак розширюється поле комунікації, передбачено потенційні можливості й потреби особистості у міжкультурному спілкуванні. Узагальнено, що особливістю організації мовно-літературної освіти молодших школярів стають уміння учителя, який обирає за якою програмою навчати учнів, а відтак визначає пріоритети навчання: традиційне чи інтегроване, звичне чи інноваційне, спрямо-ване на формування знань чи зорієнтоване на формування практичних умінь і навичок, а відтак і реалізацію діяльнісного підходу.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.subjectДержавний стандарт початкової освітиuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectдіяльнісний підхідuk_UA
dc.subjectНова українська школаuk_UA
dc.subjectавторські навчальні програмиuk_UA
dc.subjectзмістові лінії предмета “Українська мова”uk_UA
dc.titleОсобливості організації мовно-літературної освіти молодших школярів в умовах НУШuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of the organization of linguistic and literary education of younger pupils in the conditions of New Ukrainian Schooluk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 17

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3574-Текст статті-7244-1-10-20200407.pdf327.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.