Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/10095
Title: Теоретичні і практичні підходи до впровадження інклюзивної освіти: сучасні наукові дослідження
Other Titles: Theoretical and practical approaches to the implementation of inclusive education: current research
Authors: Кудярська, Тетяна Романівна
Keywords: діти з особливими освітніми потребами (ООП)
інтеграція дітей з особливостями психофізичного розвитку
показники готовності педагогів до роботи із дітьми з ООП
Issue Date: 2019
Publisher: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Citation: Кудярська Т. Р. Теоретичні і практичні підходи до впровадження інклюзивної освіти: сучасні наукові дослідження / Т. Р. Кудярська // Освітній простір України. - 2019. - Т. 17. - С. 346-351.
Abstract: Стаття присвячена аналізу праць вітчизняних вчених, які займалися вивченням питання впровадження інклюзивної освіти в Україні, визначення основних категоріальних понять, теоретико-методологічних основ формування новітніх підходів до організації освітнього процесу в інклюзивних закладах, аргументації доцільності застосування специфічних навчально-виховних засобів. Особлива увага у статті приділяється проблемі кадрового забезпечення інклюзивної освіти, необхідності створення команди фахівців для спільної роботи з дитиною з особливими освітніми потребами в кожному випадку зокрема. Наведено приклади структури готовності майбутніх фахівців до роботи в початковій школі як з здоровими дітьми, так і з дітьми з особливостями психофізичного розвитку.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/10095
Appears in Collections:№ 17

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3575-Текст статті-7246-1-10-20200407.pdf132.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.