Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/10095
Назва: | Теоретичні і практичні підходи до впровадження інклюзивної освіти: сучасні наукові дослідження |
Інші назви: | Theoretical and practical approaches to the implementation of inclusive education: current research |
Автори: | Кудярська, Тетяна Романівна |
Ключові слова: | діти з особливими освітніми потребами (ООП) інтеграція дітей з особливостями психофізичного розвитку показники готовності педагогів до роботи із дітьми з ООП |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" |
Бібліографічний опис: | Кудярська Т. Р. Теоретичні і практичні підходи до впровадження інклюзивної освіти: сучасні наукові дослідження / Т. Р. Кудярська // Освітній простір України. - 2019. - Т. 17. - С. 346-351. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена аналізу праць вітчизняних вчених, які займалися вивченням питання впровадження інклюзивної освіти в Україні, визначення основних категоріальних понять, теоретико-методологічних основ формування новітніх підходів до організації освітнього процесу в інклюзивних закладах, аргументації доцільності застосування специфічних навчально-виховних засобів. Особлива увага у статті приділяється проблемі кадрового забезпечення інклюзивної освіти, необхідності створення команди фахівців для спільної роботи з дитиною з особливими освітніми потребами в кожному випадку зокрема. Наведено приклади структури готовності майбутніх фахівців до роботи в початковій школі як з здоровими дітьми, так і з дітьми з особливостями психофізичного розвитку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/10095 |
Розташовується у зібраннях: | № 17 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3575-Текст статті-7246-1-10-20200407.pdf | 132.02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.