Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/10197
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩотка, Оксана Петрівна-
dc.date.accessioned2021-06-14T08:23:17Z-
dc.date.available2021-06-14T08:23:17Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЩотка О. П. Якісний підхід в «gender studies»: психологічна підготовка дослідника / О. П. Щотка // Збірник наукових праць: психологія. – 2018. - № 22. – С. 75-82uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/10197-
dc.description.abstractВ статті висвітлюються переваги якісного підходу в гендерних дослідженнях. Підхід не нав’язує досліджуваному позицію дослідника, дозволяє взяти до уваги унікальність його досвіду. Проаналізовано методологічні акценти якісних досліджень гендеру: локальність знання, опора дослідника на цінності та досвід, співпраця між дослідником та дослі­джу­ваним, тісна кореляція між вивченням проблеми та її вирішенням. На цій основі обґрун­то­вано структуру психологічної готовності майбутніх гендерних дослідників щодо орга­нізації досліджень в руслі якісного підходу.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectякісні дослідженняuk_UA
dc.subjectлокальність факторуuk_UA
dc.subjectметодологічна триангуляціяuk_UA
dc.subjectдискурс-аналізuk_UA
dc.subjectперформативне дослідженняuk_UA
dc.subjectнаративне дослідженняuk_UA
dc.titleЯкісний підхід в «gender studies»: психологічна підготовка дослідникаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 22

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3178-Текст статті-6324-1-10-20200325.pdf812.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.