Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/10206
Title: Роль навчально-виробничої практики у професійному становленні студентів соціономічних професій
Authors: Борисюк, Алла Степанівна
Keywords: компетентність
професійна підготовка
виробнича практика
професійна ідентичність
клієнтський досвід
Issue Date: 2018
Citation: Борисюк А. С. Роль навчально-виробничої практики у професійному становленні студентів соціономічних професій / А. С. Борисюк // Збірник наукових праць: психологія. – 2018. - № 22. – С. 99-106
Abstract: У статті здійснено аналіз ролі навчально-виробничої практики у професійному ста­новленні майбутніх фахівців. Особливу увагу приділено взаємозв’язку теоретичної, прак­тичної підготовки та особистісного розвитку у професійному становленні майбутнього фахівця на прикладі підготовки медичних психологів. Показано взаємозв’язок професійно значущих та особистісних якостей майбутніх фахівців. Підкреслено важливість клієнт­ського досвіду в професійній підготовці лікаря-психолога. Автором подано дослідження становлення професійної ідентичності на прикладі студентів спеціальності «Медична психологія».
URI: http://hdl.handle.net/123456789/10206
Appears in Collections:№ 22

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3187-Текст статті-6345-1-10-20200325.pdf893.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.