Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/10215
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСклярук, Анастасія Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-06-14T11:45:31Z-
dc.date.available2021-06-14T11:45:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСклярук А. В. Структурно-функціональна модель соціалізації дитини в проблемній сім’ї: емпіричний вимір // Вісник Прикарпатського університету: Філософські і психологічні науки. Серія “Психологія”. 2019. Вип. 22. – С.18-25.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/10215-
dc.description.abstractУ статті проаналізованоособливості соціалізації в проблемній сім’ї.Досліджується специфікакомпонентівструктурно-функціональної моделі соціалізації дитини в проблемній сім’ї за результатами емпіричного соціально-психологічного дослідження. Обґрунтовується запропонована модель соціалізації дитини в проблемній сім’ї, що відображає широкий спектр чинників (від загальносуспільного значення до рівня конкретних актів взаємодії в родині), що визначають успішність та ефективність соціалізації в проблемній сім’ї. Доводиться, що найбільш вагомими аспектами соціалізації в проблемній сім’ї є переважання типу репродукції сімейного досвіду та засвоєння типу конфігурації сімейних стосунків, що визначають позитивний чи негативний перебіг соціалізації дитини в проблемній сім’ї.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.subjectпроблемна сім’яuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectсоціалізація в проблемній сім’їuk_UA
dc.subjectсоціалізувальний вплив сім’їuk_UA
dc.titleСтруктурно-функціональна модель соціалізації дитини в проблемній сім’ї: емпіричний вимірuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т.1 № 22

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
442-Текст статті-2547-1-10-20191106.pdf497.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.