Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/10220
Назва: Доцільність складових моделі соціальної адаптованості старших дошкільників з особливими потребами
Автори: Черних, Лариса Анатоліївна
Ключові слова: соціальна адаптованість
факторний аналіз
складові соціальної адаптованості
старші дошкільники з особливими потребами
модель соціальної адаптованості
Дата публікації: 2019
Видавництво: ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Черних Л. А. Доцільність складових моделі соціальної адаптованості старших дошкільників з особливими потребами // Вісник Прикарпатського університету: Філософські і психологічні науки. Серія “Психологія”. 2019. Вип. 22. – С.52-58.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито особливості соціальної адаптованості дітей старшого дошкільного віку з порушенням зору, слуху, мовлення. Висвітлено основні складові створеної моделі соціальної адаптованості старших дошкільників з особливими потребами. Проведено факторизацію її складових та доведено доцільність створення моделі соціальної адаптованості старших дошкільників з особливими потребами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/10220
Розташовується у зібраннях:Т.1 № 22

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
451-Текст статті-2557-1-10-20191106.pdf690.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.