Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/10231
Назва: Соціально-психологічний процес становлення обдарованої особистості в умовах трансформаційних змін соціуму
Автори: Добровольська, Наталія Анатоліївна
Ключові слова: особистість
обдарованість
творчість
креативність
обдарована особистість
становлення обдарованої особистості
трансформаційні зміни соціуму
Дата публікації: 2019
Видавництво: ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Добровольська Н. А. Соціально-психологічний процес становлення обдарованої особистості в умовах трансформаційних змін соціуму // Вісник Прикарпатського університету: Філософські і психологічні науки. Серія “Психологія”. 2019. Вип. 22. – С.102-108.
Короткий огляд (реферат): У статті запропоновано комплексний підхід до дослідження розвитку обдарованої особистості в умовах освітнього середовища вузу; визначені наукові передумови та практичні обґрунтування розробки соціально-психологічної моделі освітнього середовища вузу, спрямованої на розвиток обдарованої особистості, що включає в себе субʼєктне поле, змістовне поле, організаційне поле, інтегроване з ними поле взаємодії з соціумом. Виокремлено рівні прояву творчого розвитку особистості: низький рівень (не вірить у власні можливості, не бажає брати участь в різноманітних видах навчальної та позанавчальної творчої діяльності, інертний до участі в роботі творчих обʼєднань); середній рівень (сумнівається у своїх можливостях, потребує додаткових стимулів при ініціюванні творчої активності, не наважується брати творчу ініціативу на себе); високий рівень (бере активну участь в різноманітних видах навчальної та позанавчальної творчої діяльності; є ініціатором, здатний на створення широкого спектра самостійних задумів, знаходить нестандартні шляхи і втілює їх у самостійні проекти). Розроблено механізм реалізації моделі освітнього середовища вузу щодо поетапного підвищення рівня прояву творчого розвитку особистості. Постановка і вирішення проблеми пошуку можливостей освітнього середовища вузу для розвитку обдарованої особистості сприяє реалізації ідей особистісно орієнтованої психології; сконструйована модель освітнього середовища вузу, спрямована на розвиток обдарованої особистості, і адекватний механізм її реалізації в освітньому процесі вузу відповідає положенням нової парадигми освіти, вносить певний внесок у теорію розвитку особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/10231
Розташовується у зібраннях:Т.1 № 22

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
464-Текст статті-2573-1-10-20191106.pdf424.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.