Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/10231
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДобровольська, Наталія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2021-06-15T06:58:08Z-
dc.date.available2021-06-15T06:58:08Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДобровольська Н. А. Соціально-психологічний процес становлення обдарованої особистості в умовах трансформаційних змін соціуму // Вісник Прикарпатського університету: Філософські і психологічні науки. Серія “Психологія”. 2019. Вип. 22. – С.102-108.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/10231-
dc.description.abstractУ статті запропоновано комплексний підхід до дослідження розвитку обдарованої особистості в умовах освітнього середовища вузу; визначені наукові передумови та практичні обґрунтування розробки соціально-психологічної моделі освітнього середовища вузу, спрямованої на розвиток обдарованої особистості, що включає в себе субʼєктне поле, змістовне поле, організаційне поле, інтегроване з ними поле взаємодії з соціумом. Виокремлено рівні прояву творчого розвитку особистості: низький рівень (не вірить у власні можливості, не бажає брати участь в різноманітних видах навчальної та позанавчальної творчої діяльності, інертний до участі в роботі творчих обʼєднань); середній рівень (сумнівається у своїх можливостях, потребує додаткових стимулів при ініціюванні творчої активності, не наважується брати творчу ініціативу на себе); високий рівень (бере активну участь в різноманітних видах навчальної та позанавчальної творчої діяльності; є ініціатором, здатний на створення широкого спектра самостійних задумів, знаходить нестандартні шляхи і втілює їх у самостійні проекти). Розроблено механізм реалізації моделі освітнього середовища вузу щодо поетапного підвищення рівня прояву творчого розвитку особистості. Постановка і вирішення проблеми пошуку можливостей освітнього середовища вузу для розвитку обдарованої особистості сприяє реалізації ідей особистісно орієнтованої психології; сконструйована модель освітнього середовища вузу, спрямована на розвиток обдарованої особистості, і адекватний механізм її реалізації в освітньому процесі вузу відповідає положенням нової парадигми освіти, вносить певний внесок у теорію розвитку особистості.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectобдарованістьuk_UA
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.subjectобдарована особистістьuk_UA
dc.subjectстановлення обдарованої особистостіuk_UA
dc.subjectтрансформаційні зміни соціумуuk_UA
dc.titleСоціально-психологічний процес становлення обдарованої особистості в умовах трансформаційних змін соціумуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т.1 № 22

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
464-Текст статті-2573-1-10-20191106.pdf424.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.