Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/10245
Title: Сучасний стан та проблеми розвитку туристичного ринку України
Authors: Остап'юк, Наталія Іванівна
Камад, Г. Л.
Keywords: туризм
ринок туристичних послуг
рельєф та структура ринку
кон’юнктурні коливання
експорт- імпорт туристичних послуг
інкамінг
туристичний потенціал
туристичний капітал
Issue Date: 2018
Publisher: ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Citation: Остап'юк Н. І., Камад Г. Л. Сучасний стан та проблеми розвитку туристичного ринку України // Карпатський край. – 2018’ 1-2 (10-11). - С.100-109.
Abstract: У статті проаналізовано основні тенденції розвитку національного туристичного ринку, здійснена спроба виявлення основних причин низького індексу (рейтингу) конкурентоспроможності туристичного продукту країни та можливих шляхів його підвищення. Запропоновано варіанти та дієві механізми виведення українського туризму із периферії глобального туристичного ринку на вищі позиції у провідних світових рейтингах. Також досліджено вплив ендогенних та екзогенних чинників на кількісну та якісну видозміну структури та рельєфу ринку, виявлені піки та спади його кон’юнктурних коливань. Так, встановлено, що в періоди з 2000 по 2003, а також з 2006 по 2007 та 2011–2012, 2016–2017 рр. в сегменті «внутрішній туризм» простежуються фази зростання, а в 2004–2005, 2008–2010, 2013-2015 – фази спаду. Щодо виїзного туризму, то він почав формуватися лише з 2004 р. До цього часу імпорт турпослуг в основній своїй масі був нічим іншим як зовнішньовиїзною міграцією. Зараз ситуація є дещо схожою, втім виїзний туризм не втрачає своїх позицій і динамічно розвивається хоча б через вигідніші умови та менші витрати для бізнесу.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/10245
Appears in Collections:Т. 1 №10-11

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3738-Текст статті-7842-1-10-20200520.pdf470.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.