Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/10344
Назва: Історико-еволюційний вектор студій розвитку особистості в сучасній психології
Автори: Литвин-Кіндратюк, Світлана Данилівна
Ключові слова: історико-еволюційний підхід
принцип розвитку
«одиниця» аналізу розвитку
покоління
міжпоколінна взаємодія
контекстуальність
історіогенез особистості
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Литвин-Кіндратюк С. Д. Історико-еволюційний вектор студій розвитку особистості в сучасній психології / С. Д. Литвин-Кіндратюк // Збірник наукових праць: психологія. – 2019. - № 24. – С. 16-28
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто розвиток особистості в контексті сучасних історико-еволюційних підходів у психології розвитку та соціальній психології. Обстоюється доціль­ність збагачення методологічної бази цього пошуку на засадах ідей еволюціонізму, методологій загальної, вікової, соціальної психології, сучасної міждисциплінарної платфор­ми «наук про розвиток» у зарубіжній психології. Показано, що історіоризація розвитку особистості виходить з пріоритетності соціально-історичної складової цього процесу, що представлена лінією історіогенезу. Акцент на соціально-психологічному аналізі зазначеної лінії передбачає долучення до спектру сутнісних характеристик розвитку особистості – контекстуальності, а також виокремлення концепту «між поколінна взаємодія» як «оди­ниці» аналізу цього процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/10344
Розташовується у зібраннях:№ 24

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3248-Текст статті-6482-1-10-20200327.pdf784.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.