Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/10344
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛитвин-Кіндратюк, Світлана Данилівна-
dc.date.accessioned2021-06-23T08:21:21Z-
dc.date.available2021-06-23T08:21:21Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛитвин-Кіндратюк С. Д. Історико-еволюційний вектор студій розвитку особистості в сучасній психології / С. Д. Литвин-Кіндратюк // Збірник наукових праць: психологія. – 2019. - № 24. – С. 16-28uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/10344-
dc.description.abstractУ статті розглянуто розвиток особистості в контексті сучасних історико-еволюційних підходів у психології розвитку та соціальній психології. Обстоюється доціль­ність збагачення методологічної бази цього пошуку на засадах ідей еволюціонізму, методологій загальної, вікової, соціальної психології, сучасної міждисциплінарної платфор­ми «наук про розвиток» у зарубіжній психології. Показано, що історіоризація розвитку особистості виходить з пріоритетності соціально-історичної складової цього процесу, що представлена лінією історіогенезу. Акцент на соціально-психологічному аналізі зазначеної лінії передбачає долучення до спектру сутнісних характеристик розвитку особистості – контекстуальності, а також виокремлення концепту «між поколінна взаємодія» як «оди­ниці» аналізу цього процесу.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectісторико-еволюційний підхідuk_UA
dc.subjectпринцип розвиткуuk_UA
dc.subject«одиниця» аналізу розвиткуuk_UA
dc.subjectпоколінняuk_UA
dc.subjectміжпоколінна взаємодіяuk_UA
dc.subjectконтекстуальністьuk_UA
dc.subjectісторіогенез особистостіuk_UA
dc.titleІсторико-еволюційний вектор студій розвитку особистості в сучасній психологіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 24

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3248-Текст статті-6482-1-10-20200327.pdf784.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.