Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/10389
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулеша-Любінець, Мирослава Миронівна-
dc.contributor.authorЛяхович, Тетяна-
dc.date.accessioned2021-06-24T12:51:20Z-
dc.date.available2021-06-24T12:51:20Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКулеша-Любінець М. М. Гендерні особливості мотивації до лідерства у студентів університету / М. М. Кулеша-Любінець // Збірник наукових праць: психологія. – 2019. - № 24. – С. 59-68uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/10389-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано основні підходи до визначення поняття «мотивація до лідерства» у молоді. Визначено складові мотивації до лідерства у студентів: індивідуальні потреби та мотиви (індикатором є мотиви лідерства); спрямованість особистості (індикатором є види спрямованості); поведінка особистості (індикатором є стилі лідерства). Зроблено висновок про гендерні особливості мотивації до лідерства у студентів університету.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectлідерствоuk_UA
dc.subjectгендерuk_UA
dc.subjectмотивація до лідерстваuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.titleГендерні особливості мотивації до лідерства у студентів університетуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 24

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3252-Текст статті-6490-1-10-20200327.pdf869.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.