Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/10405
Назва: | ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ |
Автори: | Стражнікова, Інна Василівна |
Ключові слова: | практико-орієнтований підхід, професійні компетентності, фахова діяльність, проєкти, підготовка магістрів, майбутні викладачі, заклад вищої освіти |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій |
Бібліографічний опис: | Інноваційна педагогіка. 2021. Випуск 34. С.14-16 |
Короткий огляд (реферат): | У статті доведено, що ефективним засобом формування професійно компетентних педагогів є практико-орієнтований підхід до організації освітнього процесу в ЗВО. Підкреслено особливе місце підготовки майбутніх викладачів має вивчення методичних дисциплін, які сприятимуть формуванню в студентів низки методичних компетенцій. Саме вони створюють можливості залучення студентів до практичної професійної діяльності через максимальне наближення до реальних умов майбутньої професії. Категорія «практико-орієнтований підхід» у професійній підготовці розглядається як засіб орієнтації навчального процесу на кінцевий результат; як вид навчання, метою якого є формування в учнів професійних компетенцій, набуття практичного досвіду професійної діяльності. У статті розглянуто теоретичні та практичні аспекти використання workshop в процесі професійної підготовки, що характеризується інтенсивною груповою взаємодією, використанням наявного життєвого досвіду, отриманням динамічного знання та точковою тематичною спрямованістю, і це робить його дієвим засобом формування професійних компетентностей. Обґрунтовано розумне поєднання фундаментальної освіти та професійної підготовки через проєкт «Еразмус+» ITE-VET 2016-2018 Improving teacher education for applied learning in the field of vocational education, введення у навчальний план магістратури за спеціальністю «Освітні, педагогічні науки» нових дисциплін, які формуватимуть у майбутніх викладачів закладів вищої освіти ряду компетентностей, зокрема загальних і спеціальних (фахових). Представлено завдання, що передбачають і розвиток дослідницьких якостей молодих науковців, що, в свою чергу, слугують ланкою між різними видами практик (науково-дослідна, виробнича (асистентська) тощо) та написанням власне дипломної роботи на другому освітньому рівні вищої освіти. |
Опис: | самофінансування |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/10405 |
ISSN: | 2663-6085 |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття_Стражнікова І.В. фах.pdf | Стаття | 168.15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.