Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/10405
Назва: ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Автори: Стражнікова, Інна Василівна
Ключові слова: практико-орієнтований підхід, професійні компетентності, фахова діяльність, проєкти, підготовка магістрів, майбутні викладачі, заклад вищої освіти
Дата публікації: 2021
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Інноваційна педагогіка. 2021. Випуск 34. С.14-16
Короткий огляд (реферат): У статті доведено, що ефективним засобом формування професійно компетентних педагогів є практико-орієнтований підхід до організації освітнього процесу в ЗВО. Підкреслено особливе місце підготовки майбутніх викладачів має вивчення методичних дисциплін, які сприятимуть формуванню в студентів низки методичних компетенцій. Саме вони створюють можливості залучення студентів до практичної професійної діяльності через максимальне наближення до реальних умов майбутньої професії. Категорія «практико-орієнтований підхід» у професійній підготовці розглядається як засіб орієнтації навчального процесу на кінцевий результат; як вид навчання, метою якого є формування в учнів професійних компетенцій, набуття практичного досвіду професійної діяльності. У статті розглянуто теоретичні та практичні аспекти використання workshop в процесі професійної підготовки, що характеризується інтенсивною груповою взаємодією, використанням наявного життєвого досвіду, отриманням динамічного знання та точковою тематичною спрямованістю, і це робить його дієвим засобом формування професійних компетентностей. Обґрунтовано розумне поєднання фундаментальної освіти та професійної підготовки через проєкт «Еразмус+» ITE-VET 2016-2018 Improving teacher education for applied learning in the field of vocational education, введення у навчальний план магістратури за спеціальністю «Освітні, педагогічні науки» нових дисциплін, які формуватимуть у майбутніх викладачів закладів вищої освіти ряду компетентностей, зокрема загальних і спеціальних (фахових). Представлено завдання, що передбачають і розвиток дослідницьких якостей молодих науковців, що, в свою чергу, слугують ланкою між різними видами практик (науково-дослідна, виробнича (асистентська) тощо) та написанням власне дипломної роботи на другому освітньому рівні вищої освіти.
Опис: самофінансування
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/10405
ISSN: 2663-6085
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Стражнікова І.В. фах.pdfСтаття168.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.