Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1050
Назва: Використання сучасних засобів ікт у професійній підготовці майбутніх учителів: досвід Франції
Автори: Мединська, Аліна
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології
вища освіта Франції
суб’єкт-суб’єктні відносини
розвиток компетентностей
підготовка вчителів
педагогічна майстерність
французький досвід
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Мединська А. Використання сучасних засобів ікт у професійній підготовці майбутніх учителів: досвід Франції / А. Мединська // Освітній простір України. - 2019. - Вип. 16. - 20-29
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості впровадження сучасних засобів інформаційно- комунікаційних технологій (ІКТ) і можливі з в ’язки між ІКТ та суб’єкт-суб’єктними відносинами в процесі розвитку професійних компетентностей майбутніх вчителів в університетах Франції. В праці висвітлюється питання методів та засобів використання ІКТ у навчальному процесі у французьких вищих навчальних закладах, роль таких основних факторів, пов ’язаних з суб ’єкт-суб ’єктними відносинами, як влада, авторитет, асиметрія або розподіл ролей, умови взаємодії і транзакції між партнерами у використанні та оновленні ІКТ. Застосування сучасних засобів ІКТ в навчальний процес дуже по-різному впливає на підготовку вчителів та розвиток педагогічної майстерності зокрема. В роботі детально проаналізовано результати досліджень французьких вчених щодо місця ІКТ в університетській педагогічній практиці та їх впливу на відносини між викладачами та студентами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1050
Розташовується у зібраннях:№ 16

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf215.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.