Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1050
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМединська, Аліна-
dc.date.accessioned2019-12-20T08:17:57Z-
dc.date.available2019-12-20T08:17:57Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМединська А. Використання сучасних засобів ікт у професійній підготовці майбутніх учителів: досвід Франції / А. Мединська // Освітній простір України. - 2019. - Вип. 16. - 20-29uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1050-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості впровадження сучасних засобів інформаційно- комунікаційних технологій (ІКТ) і можливі з в ’язки між ІКТ та суб’єкт-суб’єктними відносинами в процесі розвитку професійних компетентностей майбутніх вчителів в університетах Франції. В праці висвітлюється питання методів та засобів використання ІКТ у навчальному процесі у французьких вищих навчальних закладах, роль таких основних факторів, пов ’язаних з суб ’єкт-суб ’єктними відносинами, як влада, авторитет, асиметрія або розподіл ролей, умови взаємодії і транзакції між партнерами у використанні та оновленні ІКТ. Застосування сучасних засобів ІКТ в навчальний процес дуже по-різному впливає на підготовку вчителів та розвиток педагогічної майстерності зокрема. В роботі детально проаналізовано результати досліджень французьких вчених щодо місця ІКТ в університетській педагогічній практиці та їх впливу на відносини між викладачами та студентами.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectвища освіта Франціїuk_UA
dc.subjectсуб’єкт-суб’єктні відносиниuk_UA
dc.subjectрозвиток компетентностейuk_UA
dc.subjectпідготовка вчителівuk_UA
dc.subjectпедагогічна майстерністьuk_UA
dc.subjectфранцузький досвідuk_UA
dc.titleВикористання сучасних засобів ікт у професійній підготовці майбутніх учителів: досвід Франціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 16

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf215.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.