Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1052
Title: Крос-культурний підхід в історико-педагогічних дослідженнях
Authors: Федяєва, Валентина Леонідівна
Keywords: крос-культурне дослідження
полікультурне середовище
крос-культурний підхід
етнографічні дослідження
підхід в історико-педагогічному дослідженні
Issue Date: 2019
Citation: Федяєва В. Л. Крос-культурний підхід в історико-педагогічних дослідженнях / В. Л. Федяєва // Освітній простір України. - 2019. - Вип. 16. - С. 37-45
Abstract: У статті обґрунтовано методологію історико-педагогічного дослідження з використання крос-культурного підходу. Акцентовано увагу на необхідності і важливості виховання дітей та молоді в Україні на засадах полі культурності, національної спрямованості освіти, невіддільності освіти від національного ґрунту. Доведено, що крост-культурність - соціокультурний взаємовплив, перетин спільного і відмінного в історії розвитку вітчизняної і світової системи навчання та виховання дітей. У публікації наголошується на тому, що в науковому аспекті крос-культурність розглядається як методологічна основа розвитку гуманітарних наук, активно розвивається крос-культурна філософія, психологія, педагогіка.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1052
Appears in Collections:№ 16

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf190.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.