Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/1052
Title: | Крос-культурний підхід в історико-педагогічних дослідженнях |
Authors: | Федяєва, Валентина Леонідівна |
Keywords: | крос-культурне дослідження полікультурне середовище крос-культурний підхід етнографічні дослідження підхід в історико-педагогічному дослідженні |
Issue Date: | 2019 |
Citation: | Федяєва В. Л. Крос-культурний підхід в історико-педагогічних дослідженнях / В. Л. Федяєва // Освітній простір України. - 2019. - Вип. 16. - С. 37-45 |
Abstract: | У статті обґрунтовано методологію історико-педагогічного дослідження з використання крос-культурного підходу. Акцентовано увагу на необхідності і важливості виховання дітей та молоді в Україні на засадах полі культурності, національної спрямованості освіти, невіддільності освіти від національного ґрунту. Доведено, що крост-культурність - соціокультурний взаємовплив, перетин спільного і відмінного в історії розвитку вітчизняної і світової системи навчання та виховання дітей. У публікації наголошується на тому, що в науковому аспекті крос-культурність розглядається як методологічна основа розвитку гуманітарних наук, активно розвивається крос-культурна філософія, психологія, педагогіка. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/1052 |
Appears in Collections: | № 16 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.