Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1052
Назва: Крос-культурний підхід в історико-педагогічних дослідженнях
Автори: Федяєва, Валентина Леонідівна
Ключові слова: крос-культурне дослідження
полікультурне середовище
крос-культурний підхід
етнографічні дослідження
підхід в історико-педагогічному дослідженні
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Федяєва В. Л. Крос-культурний підхід в історико-педагогічних дослідженнях / В. Л. Федяєва // Освітній простір України. - 2019. - Вип. 16. - С. 37-45
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано методологію історико-педагогічного дослідження з використання крос-культурного підходу. Акцентовано увагу на необхідності і важливості виховання дітей та молоді в Україні на засадах полі культурності, національної спрямованості освіти, невіддільності освіти від національного ґрунту. Доведено, що крост-культурність - соціокультурний взаємовплив, перетин спільного і відмінного в історії розвитку вітчизняної і світової системи навчання та виховання дітей. У публікації наголошується на тому, що в науковому аспекті крос-культурність розглядається як методологічна основа розвитку гуманітарних наук, активно розвивається крос-культурна філософія, психологія, педагогіка.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1052
Розташовується у зібраннях:№ 16

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf190.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.