Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/1052
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Федяєва, Валентина Леонідівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-20T09:25:36Z | - |
dc.date.available | 2019-12-20T09:25:36Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Федяєва В. Л. Крос-культурний підхід в історико-педагогічних дослідженнях / В. Л. Федяєва // Освітній простір України. - 2019. - Вип. 16. - С. 37-45 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1052 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано методологію історико-педагогічного дослідження з використання крос-культурного підходу. Акцентовано увагу на необхідності і важливості виховання дітей та молоді в Україні на засадах полі культурності, національної спрямованості освіти, невіддільності освіти від національного ґрунту. Доведено, що крост-культурність - соціокультурний взаємовплив, перетин спільного і відмінного в історії розвитку вітчизняної і світової системи навчання та виховання дітей. У публікації наголошується на тому, що в науковому аспекті крос-культурність розглядається як методологічна основа розвитку гуманітарних наук, активно розвивається крос-культурна філософія, психологія, педагогіка. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | крос-культурне дослідження | uk_UA |
dc.subject | полікультурне середовище | uk_UA |
dc.subject | крос-культурний підхід | uk_UA |
dc.subject | етнографічні дослідження | uk_UA |
dc.subject | підхід в історико-педагогічному дослідженні | uk_UA |
dc.title | Крос-культурний підхід в історико-педагогічних дослідженнях | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 16 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.