Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1052
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФедяєва, Валентина Леонідівна-
dc.date.accessioned2019-12-20T09:25:36Z-
dc.date.available2019-12-20T09:25:36Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationФедяєва В. Л. Крос-культурний підхід в історико-педагогічних дослідженнях / В. Л. Федяєва // Освітній простір України. - 2019. - Вип. 16. - С. 37-45uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1052-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано методологію історико-педагогічного дослідження з використання крос-культурного підходу. Акцентовано увагу на необхідності і важливості виховання дітей та молоді в Україні на засадах полі культурності, національної спрямованості освіти, невіддільності освіти від національного ґрунту. Доведено, що крост-культурність - соціокультурний взаємовплив, перетин спільного і відмінного в історії розвитку вітчизняної і світової системи навчання та виховання дітей. У публікації наголошується на тому, що в науковому аспекті крос-культурність розглядається як методологічна основа розвитку гуманітарних наук, активно розвивається крос-культурна філософія, психологія, педагогіка.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectкрос-культурне дослідженняuk_UA
dc.subjectполікультурне середовищеuk_UA
dc.subjectкрос-культурний підхідuk_UA
dc.subjectетнографічні дослідженняuk_UA
dc.subjectпідхід в історико-педагогічному дослідженніuk_UA
dc.titleКрос-культурний підхід в історико-педагогічних дослідженняхuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 16

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf190.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.