Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1058
Title: Дослідницька компетентність майбутнього вчителя початкових класів: структурні компоненти
Authors: Василенко, Катерина Сергіївна
Keywords: дослідницька компетентність
структура дослідницької компетентності
компоненти дослідницької компетентності
майбутні вчителі початкових класів
Issue Date: 2019
Citation: Василенко К. С. Дослідницька компетентність майбутнього вчителя початкових класів: структурні компоненти / К. С. Василенко // Освітній простір України. - 2019. - Вип. 16. - С. 56-62
Abstract: У статті визначено основні структурні компоненти дослідницької компетентності майбутнього вчителя початкових класів, при чому ці питання розглянуто у контексті реформування української системи освіти. Нами наведено результати теоретичного дослідження основних понять, які стосуються дослідницької компетентності майбутніх вчителів початкових класів, її компонентної структури. Спираючись на теоретико-методологічний аналіз сучасних педагогічних досліджень, запропоновано чотири-компонентну структуру дослідницької компетентності, яку складають мотиваційно-ціннісний, інформаційно-змістовий, діяльнісно-поведінковий, оцінювально-рефлексивний компоненти. У дослідженні використано загальнонаукові методи теоретичного рівня. Стаття є теоретичною основою подальших емпіричних досліджень, окреслено подальші напрями вивчення зазначеного феномену.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1058
Appears in Collections:№ 16

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf143.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.