Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/1058
Назва: | Дослідницька компетентність майбутнього вчителя початкових класів: структурні компоненти |
Автори: | Василенко, Катерина Сергіївна |
Ключові слова: | дослідницька компетентність структура дослідницької компетентності компоненти дослідницької компетентності майбутні вчителі початкових класів |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Василенко К. С. Дослідницька компетентність майбутнього вчителя початкових класів: структурні компоненти / К. С. Василенко // Освітній простір України. - 2019. - Вип. 16. - С. 56-62 |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено основні структурні компоненти дослідницької компетентності майбутнього вчителя початкових класів, при чому ці питання розглянуто у контексті реформування української системи освіти. Нами наведено результати теоретичного дослідження основних понять, які стосуються дослідницької компетентності майбутніх вчителів початкових класів, її компонентної структури. Спираючись на теоретико-методологічний аналіз сучасних педагогічних досліджень, запропоновано чотири-компонентну структуру дослідницької компетентності, яку складають мотиваційно-ціннісний, інформаційно-змістовий, діяльнісно-поведінковий, оцінювально-рефлексивний компоненти. У дослідженні використано загальнонаукові методи теоретичного рівня. Стаття є теоретичною основою подальших емпіричних досліджень, окреслено подальші напрями вивчення зазначеного феномену. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/1058 |
Розташовується у зібраннях: | № 16 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
9.pdf | 143.66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.