Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1058
Назва: Дослідницька компетентність майбутнього вчителя початкових класів: структурні компоненти
Автори: Василенко, Катерина Сергіївна
Ключові слова: дослідницька компетентність
структура дослідницької компетентності
компоненти дослідницької компетентності
майбутні вчителі початкових класів
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Василенко К. С. Дослідницька компетентність майбутнього вчителя початкових класів: структурні компоненти / К. С. Василенко // Освітній простір України. - 2019. - Вип. 16. - С. 56-62
Короткий огляд (реферат): У статті визначено основні структурні компоненти дослідницької компетентності майбутнього вчителя початкових класів, при чому ці питання розглянуто у контексті реформування української системи освіти. Нами наведено результати теоретичного дослідження основних понять, які стосуються дослідницької компетентності майбутніх вчителів початкових класів, її компонентної структури. Спираючись на теоретико-методологічний аналіз сучасних педагогічних досліджень, запропоновано чотири-компонентну структуру дослідницької компетентності, яку складають мотиваційно-ціннісний, інформаційно-змістовий, діяльнісно-поведінковий, оцінювально-рефлексивний компоненти. У дослідженні використано загальнонаукові методи теоретичного рівня. Стаття є теоретичною основою подальших емпіричних досліджень, окреслено подальші напрями вивчення зазначеного феномену.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1058
Розташовується у зібраннях:№ 16

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf143.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.