Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/1058
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Василенко, Катерина Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-24T09:35:40Z | - |
dc.date.available | 2019-12-24T09:35:40Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Василенко К. С. Дослідницька компетентність майбутнього вчителя початкових класів: структурні компоненти / К. С. Василенко // Освітній простір України. - 2019. - Вип. 16. - С. 56-62 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1058 | - |
dc.description.abstract | У статті визначено основні структурні компоненти дослідницької компетентності майбутнього вчителя початкових класів, при чому ці питання розглянуто у контексті реформування української системи освіти. Нами наведено результати теоретичного дослідження основних понять, які стосуються дослідницької компетентності майбутніх вчителів початкових класів, її компонентної структури. Спираючись на теоретико-методологічний аналіз сучасних педагогічних досліджень, запропоновано чотири-компонентну структуру дослідницької компетентності, яку складають мотиваційно-ціннісний, інформаційно-змістовий, діяльнісно-поведінковий, оцінювально-рефлексивний компоненти. У дослідженні використано загальнонаукові методи теоретичного рівня. Стаття є теоретичною основою подальших емпіричних досліджень, окреслено подальші напрями вивчення зазначеного феномену. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | дослідницька компетентність | uk_UA |
dc.subject | структура дослідницької компетентності | uk_UA |
dc.subject | компоненти дослідницької компетентності | uk_UA |
dc.subject | майбутні вчителі початкових класів | uk_UA |
dc.title | Дослідницька компетентність майбутнього вчителя початкових класів: структурні компоненти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 16 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.