Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/1058
Title: | Дослідницька компетентність майбутнього вчителя початкових класів: структурні компоненти |
Authors: | Василенко, Катерина Сергіївна |
Keywords: | дослідницька компетентність структура дослідницької компетентності компоненти дослідницької компетентності майбутні вчителі початкових класів |
Issue Date: | 2019 |
Citation: | Василенко К. С. Дослідницька компетентність майбутнього вчителя початкових класів: структурні компоненти / К. С. Василенко // Освітній простір України. - 2019. - Вип. 16. - С. 56-62 |
Abstract: | У статті визначено основні структурні компоненти дослідницької компетентності майбутнього вчителя початкових класів, при чому ці питання розглянуто у контексті реформування української системи освіти. Нами наведено результати теоретичного дослідження основних понять, які стосуються дослідницької компетентності майбутніх вчителів початкових класів, її компонентної структури. Спираючись на теоретико-методологічний аналіз сучасних педагогічних досліджень, запропоновано чотири-компонентну структуру дослідницької компетентності, яку складають мотиваційно-ціннісний, інформаційно-змістовий, діяльнісно-поведінковий, оцінювально-рефлексивний компоненти. У дослідженні використано загальнонаукові методи теоретичного рівня. Стаття є теоретичною основою подальших емпіричних досліджень, окреслено подальші напрями вивчення зазначеного феномену. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/1058 |
Appears in Collections: | № 16 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.