Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1059
Назва: Урахування індивідуального навчального стилю професійно орієнтованого англомовного спілкування в умовах автономного навчання студента
Автори: Дмітренко, Наталія Євгеніївна
Ключові слова: індивідуальний навчальний стиль
когнітивний стиль
канал сприймання
психологічний тип
стиль мислення
автономне навчання
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Дмітренко Н. Є. Урахування індивідуального навчального стилю професійно орієнтованого англомовного спілкування в умовах автономного навчання студента / Н. Є. Дмітренко // Освітній простір України. - 2019. - Вип. 16. - С. 62-70
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі врахування індивідуального навчального стилю студента у процесі вивчення іноземної мови в умовах автономного навчання. У статті подано дефінітивний аналіз терміну “начальний стиль” і з ’ясовано, що навчальні стилі формуються з трьох груп факторів, які впливають на інтелектуальні і психологічні процеси засвоєння іноземної мови: канали сприйняття; психологічні типи; стилі мислення. Кожна група факторів складається з низки когнітивних стилів, які взяті за основу класифікацій різних дослідників. У статті описані види навчальної діяльності, які притаманні різним навчальним стилям. Доведено, що запропонована класифікація за трьома групами факторів є оптимальною для подальшого розвитку автономного навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування студентів. У статті розглянуто взаємопов ’язані аспекти навчальних стилів, а також запропоновано алгоритм організації навчальної діяльності з урахуванням індивідуальних навчальних стилів студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1059
Розташовується у зібраннях:№ 16

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf188.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.