Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1059
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДмітренко, Наталія Євгеніївна-
dc.date.accessioned2019-12-24T09:43:21Z-
dc.date.available2019-12-24T09:43:21Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДмітренко Н. Є. Урахування індивідуального навчального стилю професійно орієнтованого англомовного спілкування в умовах автономного навчання студента / Н. Є. Дмітренко // Освітній простір України. - 2019. - Вип. 16. - С. 62-70uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1059-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі врахування індивідуального навчального стилю студента у процесі вивчення іноземної мови в умовах автономного навчання. У статті подано дефінітивний аналіз терміну “начальний стиль” і з ’ясовано, що навчальні стилі формуються з трьох груп факторів, які впливають на інтелектуальні і психологічні процеси засвоєння іноземної мови: канали сприйняття; психологічні типи; стилі мислення. Кожна група факторів складається з низки когнітивних стилів, які взяті за основу класифікацій різних дослідників. У статті описані види навчальної діяльності, які притаманні різним навчальним стилям. Доведено, що запропонована класифікація за трьома групами факторів є оптимальною для подальшого розвитку автономного навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування студентів. У статті розглянуто взаємопов ’язані аспекти навчальних стилів, а також запропоновано алгоритм організації навчальної діяльності з урахуванням індивідуальних навчальних стилів студентів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectіндивідуальний навчальний стильuk_UA
dc.subjectкогнітивний стильuk_UA
dc.subjectканал сприйманняuk_UA
dc.subjectпсихологічний типuk_UA
dc.subjectстиль мисленняuk_UA
dc.subjectавтономне навчанняuk_UA
dc.titleУрахування індивідуального навчального стилю професійно орієнтованого англомовного спілкування в умовах автономного навчання студентаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 16

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf188.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.