Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/10641
Title: Івентивний маркетинг – особливості застосування у сучасному туризмі
Authors: Власенко, О. Б.
Keywords: туризм
івент-туризм
івент-менеджмент
івент-маркетинг
соціокультурна сфера
Issue Date: 2016
Publisher: ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Citation: Власенко О. Б. Івентивний маркетинг – особливості застосування у сучасному туризмі / О. Б. Власенко // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. - 2016. - Вип. 12(1). - С. 86-90.
Abstract: У статті проаналізовано сучасні особливості розробки та використання event-маркетингу. Показані умови сутності та характеристики управління подіями, його принципи та методи застосування. Характеризовано особливості та значення туризму та переваги застосування маркетингу подій як перспективного методу непрямих маркетингових комунікацій. Використані приклади практичного застосування діяльності з маркетингу подій. Визначена кореляція управління подіями та маркетингом та його підпорядкованість цілям маркетингу подій.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/10641
Appears in Collections:Т. 1, № 12

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2514-Article Text-5043-1-10-20200312.pdf808.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.