Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/10656
Назва: Генеза наукових підходів до дефініції “здоров’язбереження”
Інші назви: Genesis of scientific approaches to the definition of “health­saving”
Автори: Мединський, Сергiй Володимирович
Карвацька, Юлія Павлівна
Ключові слова: здоров ’язбереження
здоров ’я
наукові підходи
дефініція
Дата публікації: 2017
Видавництво: ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Мединський C. В., Карвацька Ю. П. Генеза наукових підходів до дефініції “здоров’язбереження” // Освітній простір України. - 2019. - Вип. 17. - С. 159-170.
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються підходи до визначення поняття “здоров’язбереження”, що поєднують у собі всі сфери соціального життя пов ’язані із захистом, збереженням,формуванням та зміцненням здоров’я громадян держави. Актуальність дослідження пояснюється значенням “здоров’язбереження” в розв’язанні соціально значущої проблеми охорони здоров’я особистості через залучення до здорового способу життя; великимпотоком педагогічних досліджень в цій області; необхідністю приведення в системурозрізнених теоретичних знань. Виявлення особливостей окремих теорій необхідно для їх подальшого розвитку та впровадження в практику, для забезпечення наступності теоретичних досліджень. Досліджено, що здоров’язбереження формує поведінку, охоплює цілісну систему ціннісно-смислових установок, емоційно-вольового досвіду, спрямована на самопізнання, саморозвиток і самовдосконалення індивідуального здоров ’я, базується на готовності до практичної діяльності по збереженню здоров ’я.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/10656
Розташовується у зібраннях:№ 17

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2607-Текст статті-5204-1-10-20200315.pdf240.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.