Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/1074
Title: | Реалізація інтеграції змісту професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до організації музично- естетичного простору закладів загальної середньої освіти шляхом впровадження міжпредметних зв’язків як педагогічної умови |
Authors: | Добровольська, Руфіна Олегівна |
Keywords: | педагогічні умови інтеграція освіти міжпредметні зв ’язки майбутні учителі музичного мистецтва музично-естетичний простір інформаційно- комунікаційні технології |
Issue Date: | 2019 |
Citation: | Добровольська Р. О. Реалізація інтеграції змісту професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до організації музично- естетичного простору закладів загальної середньої освіти шляхом впровадження міжпредметних зв’язків як педагогічної умови / Р. О. Добровольська // Освітній простір України. - 2019. - Вип. 16. - С. 70-78 |
Abstract: | На сучасному етапі реформування вищої педагогічної освіти, зміни, що відбуваються в суспільстві, пов ’язані з інтеграцією України у світовий освітній простір, з комп ’ютеризацією освіти. Це вимагає створення нових педагогічних умов і пошуку новітніх методик викладання, що забезпечать підготовку висококваліфікованих педагогів, вчителів музичного мистецтва. Для впровадження інтеграційного процесу в освітнє середовище потрібно дотримуватися таких дидактичних умов: спільної мети та завдань освітнього процесу; єдності спільних дидактичних принципів і методів навчання; уніфікованості системи понять; логічності засвоєння навчальної інформації. Головними завданнями інтеграції під час професійної підготовки майбутніх учителів музики до організації музично- естетичного простору закладів загальної середньої освіти є: оволодіти базовими педагогічними знаннями; набути вміння поєднувати навчальний матеріал профільних дисциплін; сформувати вміння використовувати міжпредметні зв ’язки. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/1074 |
Appears in Collections: | № 16 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.