Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1074
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДобровольська, Руфіна Олегівна-
dc.date.accessioned2020-01-13T13:05:37Z-
dc.date.available2020-01-13T13:05:37Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДобровольська Р. О. Реалізація інтеграції змісту професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до організації музично- естетичного простору закладів загальної середньої освіти шляхом впровадження міжпредметних зв’язків як педагогічної умови / Р. О. Добровольська // Освітній простір України. - 2019. - Вип. 16. - С. 70-78uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1074-
dc.description.abstractНа сучасному етапі реформування вищої педагогічної освіти, зміни, що відбуваються в суспільстві, пов ’язані з інтеграцією України у світовий освітній простір, з комп ’ютеризацією освіти. Це вимагає створення нових педагогічних умов і пошуку новітніх методик викладання, що забезпечать підготовку висококваліфікованих педагогів, вчителів музичного мистецтва. Для впровадження інтеграційного процесу в освітнє середовище потрібно дотримуватися таких дидактичних умов: спільної мети та завдань освітнього процесу; єдності спільних дидактичних принципів і методів навчання; уніфікованості системи понять; логічності засвоєння навчальної інформації. Головними завданнями інтеграції під час професійної підготовки майбутніх учителів музики до організації музично- естетичного простору закладів загальної середньої освіти є: оволодіти базовими педагогічними знаннями; набути вміння поєднувати навчальний матеріал профільних дисциплін; сформувати вміння використовувати міжпредметні зв ’язки.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectінтеграція освітиuk_UA
dc.subjectміжпредметні зв ’язкиuk_UA
dc.subjectмайбутні учителі музичного мистецтваuk_UA
dc.subjectмузично-естетичний простірuk_UA
dc.subjectінформаційно- комунікаційні технологіїuk_UA
dc.titleРеалізація інтеграції змісту професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до організації музично- естетичного простору закладів загальної середньої освіти шляхом впровадження міжпредметних зв’язків як педагогічної умовиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 16

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf189.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.