Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1075
Назва: Сутність та структура готовності майбутніх техніків-технологів до професійної самореалізації у контексті технологій харчування
Автори: Желанова, Вікторія В'ячеславівна
Ключові слова: професійна готовність
професійна самореалізація
готовність майбутніх техніків-технологів до самореалізації
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Желанова В. В. Сутність та структура готовності майбутніх техніків-технологів до професійної самореалізації у контексті технологій харчування / В. В. Желанова // Освітній простір України. - 2019. - Вип. 16. - С. 79-84
Короткий огляд (реферат): У статті представлено аналіз понять “готовність”, “професійна готовність”, “самореалізація ”, “професійна самореалізація ”, як семантичних складників базового поняття дослідження. Розкрито сутність феномену готовність майбутніх техніків-технологів з технології харчування до професійної самореалізації як складного інтегрованого особистісного утворення. що містить систему професійних знань, умінь та навичок, а також якостей та станів, зорієнтованих на професійну самореалізацію особистості в професії як сукупності процесів самопізнання, самоусвідомлення, саморе­гуляції, самотворення й самоконтролю. Представлено структуру готовності майбутніх техніків-технологів з технології харчування до професійної самореалізації, що містить мотиваційно-ціннісний компонент (сукупність ціннісного ставлення до майбутньої професійної діяльності техніків-технологів з технології харчування; бажання працювати техніком-технологом з технології харчування; мотиви, потреби, установки до самореалізації у майбутній професії); когнітивний компонент (знання нормативних документів державного й методичного рівня; знання технології виробництва харчової продукції; знання сучасних способів визначення якості сировини, напівфабрикатів, готових виробів; знання структури ринку та ринку постачальників продовольчої сировини; знання профе­сійної термінології, канонів ділового спілкування; знання професійної етики та етикету); діяльнісний компонент (рефлексивні уміння (самоаналіз своєї професійної діяльності, усвідомлення власних ресурсів); уміння творчо реалізовувати теоретичні знання в нестан­дартних ситуаціях професійної діяльності; володіння сучасними харчовими технологіями та вміння використовувати їх; уміння адаптується до нових професійних умов.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1075
Розташовується у зібраннях:№ 16

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf134.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.