Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1076
Title: Структурно-функціональний аналіз поняття “підприємницька культура фахівців сфери послуг і туризму”
Authors: Зінькова, Ірина Ігорівна
Keywords: підприємницька культура
сфера послуг і туризму
професійно значу­щі якості
мотиви
цінності
Issue Date: 2019
Citation: Зінькова І. І. Структурно-функціональний аналіз поняття “підприємницька культура фахівців сфери послуг і туризму” / І. І. Зінькова // Освітній простір України. - 2019. - Вип. 16. - С. 85-92
Abstract: У статті здійснено структурно-функціональний аналіз поняття “підприємницька культура майбутніх фахівців сфери послуг і туризму” на основі узагальнення й систематизації наукових розвідок щодо проблеми виокремлення професійно значущих якостей фахівців означеного напряму. Доведено, що зміст підприємницької культури як інтегрального особистісного утворення забезпечує ефективну професійну самореалізацію й акумулює якості фахівців у трьох вимірах, а саме: індивідуально-особистісному, професійно-діяльнісному та соціально-значущому. Визначено, що компонентами підпри­ємницької культури є мотиваційно-ціннісний, когнітивно-праксеологічний, особистісно-рефлексивний та соціально-етичний.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1076
Appears in Collections:№ 16

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf175.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.