Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/10805
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Деркачова, Ольга Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-08-31T06:35:51Z | - |
dc.date.available | 2021-08-31T06:35:51Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Деркачова О. Побачити Париж... Zeszyt Naukowy Prac Ukrainoznawczych nr 5./ 2020. S. 29-42 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/10805 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано художні тексти сучасної української літератури, присвячені французькій столиці. Для дослідження обрано малу прозу, зокрема твори Т. Зарівної, Л. Таран, Л. Ворониної, Є. Кононенко, Т. Доценко, О. Ящук-Коде. З’ясовано, що Париж у творах цих письменниць представлений як Париж-мрія, Париж-очікування, Париж-несподіванка, Париж-драма. Часто Париж постає нереалізованою мрією, ідеальним містом для людини радянської, є символом свободи, а не лише мистецтва чи кохання. Для декого з головних персонажок Париж є спогадом про інше минуле, яке було в їхніх предків, для декого - ідея фікс. Париж для авторок оповідань – це не лише архітектура, а й люди. Так, у творах виведено такі модуси людського тіла у паризькому просторі: своє тіло (парижани), проміжне тіло (фланер), чуже тіло (туристи). В аналізованих текстах найчастіше присутній фланер, який намагається віднайти своє місто Париж. Рідше – парижани, що сприймаються як інші, ще рідше – туристи, адже головні героїні не полюють за селфі біля найпопулярніших туристичних місць. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | мала проза, місто, Париж, (пост)радянська людина, фланерування, фланер, не-місце | uk_UA |
dc.title | Побачити Париж... | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Деркачова про Париж.pdf | 615.08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.