Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/1081
Title: | Формування художньо-естетичної компетентності студентів у вищих закладах освіти України |
Authors: | Козак, Тетяна Михайлівна |
Keywords: | художньо-естетична компетентність живопис критерій компетентність художня компетентність мистецька освіта |
Issue Date: | 2019 |
Citation: | Козак Т. М. Формування художньо-естетичної компетентності студентів у вищих закладах освіти України / Т. М. Козак // Освітній простір України. - 2019. - Вип. 16. - С. 92-97 |
Abstract: | У статті обґрунтовано систему критеріїв, показників та рівнів вимірювання художньо-естетичної компетентності студентів як результату фахової підготовки в університетах. Охарактеризовано поняття “художньо-естетична компетентність ”, її формування у студентів, визначено критерії художньо-естетичної компетентності студентів (особистісний, навчальний, творчий), подано їх характеристику. У висновках зазначено, що формування, розвиток художньо-естетичної компетентності у студентів можливі після засвоєння теоретичної бази знань, практичної діяльності та саморозвитку, це є основною передумовою становлення його як особистості. Художньо-естетична компетентність для студента - це майже основна передумова становлення його як особистості. Майбутній фахівець з образотворчого мистецтва має бути зорієнтована на формування і розвиток здатності до сприйняття дійсності, мистецтва та культури, творчої художньої індивідуальності та розвитку практичних вмінь - необхідних чинників кваліфікованого спеціаліста. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/1081 |
Appears in Collections: | № 16 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.