Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1081
Title: Формування художньо-естетичної компетентності студентів у вищих закладах освіти України
Authors: Козак, Тетяна Михайлівна
Keywords: художньо-естетична компетентність
живопис
критерій
компетентність
художня компетентність
мистецька освіта
Issue Date: 2019
Citation: Козак Т. М. Формування художньо-естетичної компетентності студентів у вищих закладах освіти України / Т. М. Козак // Освітній простір України. - 2019. - Вип. 16. - С. 92-97
Abstract: У статті обґрунтовано систему критеріїв, показників та рівнів вимірювання художньо-естетичної компетентності студентів як результату фахової підготовки в університетах. Охарактеризовано поняття “художньо-естетична компетентність ”, її формування у студентів, визначено критерії художньо-естетичної компетентності студентів (особистісний, навчальний, творчий), подано їх характеристику. У висновках зазначено, що формування, розвиток художньо-естетичної компетентності у студентів можливі після засвоєння теоретичної бази знань, практичної діяльності та саморозвитку, це є основною передумовою становлення його як особистості. Художньо-естетична компетентність для студента - це майже основна передумова становлення його як особистості. Майбутній фахівець з образотворчого мистецтва має бути зорієнтована на формування і розвиток здатності до сприйняття дійсності, мистецтва та культури, творчої художньої індивідуальності та розвитку практичних вмінь - необхідних чинників кваліфікованого спеціаліста.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1081
Appears in Collections:№ 16

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf132.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.