Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1081
Назва: Формування художньо-естетичної компетентності студентів у вищих закладах освіти України
Автори: Козак, Тетяна Михайлівна
Ключові слова: художньо-естетична компетентність
живопис
критерій
компетентність
художня компетентність
мистецька освіта
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Козак Т. М. Формування художньо-естетичної компетентності студентів у вищих закладах освіти України / Т. М. Козак // Освітній простір України. - 2019. - Вип. 16. - С. 92-97
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано систему критеріїв, показників та рівнів вимірювання художньо-естетичної компетентності студентів як результату фахової підготовки в університетах. Охарактеризовано поняття “художньо-естетична компетентність ”, її формування у студентів, визначено критерії художньо-естетичної компетентності студентів (особистісний, навчальний, творчий), подано їх характеристику. У висновках зазначено, що формування, розвиток художньо-естетичної компетентності у студентів можливі після засвоєння теоретичної бази знань, практичної діяльності та саморозвитку, це є основною передумовою становлення його як особистості. Художньо-естетична компетентність для студента - це майже основна передумова становлення його як особистості. Майбутній фахівець з образотворчого мистецтва має бути зорієнтована на формування і розвиток здатності до сприйняття дійсності, мистецтва та культури, творчої художньої індивідуальності та розвитку практичних вмінь - необхідних чинників кваліфікованого спеціаліста.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1081
Розташовується у зібраннях:№ 16

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf132.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.