Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1083
Назва: Професійне самовизначення студентів педагогічних факультетів: сутність та структура поняття
Автори: Лякішева, Анна Володимирівна
Ключові слова: професійне самовизначення
творча самореалізація
професійна діяльність
саморозвиток
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Лякішева А. В. Професійне самовизначення студентів педагогічних факультетів: сутність та структура поняття / А. В. Лякішева // Освітній простір України. - 2019. - Вип. 16. - С. 102-109
Короткий огляд (реферат): У статті подано, що найважливішим критерієм усвідомлення і продуктивності професійного становлення людини є її здатність знаходити особливий сенс в професійній праці, самостійно проектувати, творити своє професійне життя, відповідально ухвалювати рішення про вибір професії, спеціальності і місце роботи. Ці проблеми постають перед особистістю на протязі всього її життя. Перед людиною весь час виникають проблеми, що вимагають від неї визначення свого ставлення до професії, іноді аналізу і рефлексії власних професійних досягнень, ухвалення рішень про вибір професії або її заміну. Даний комплекс проблем в професіознавстві пояснюють поняттям професійне самовизначення. Варто звернути увагу, що професійне самовизначення відбувається протягом всього життя особистості, зокрема протягом фахового навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1083
Розташовується у зібраннях:№ 16

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf161.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.