Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1083
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛякішева, Анна Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-01-15T07:58:25Z-
dc.date.available2020-01-15T07:58:25Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛякішева А. В. Професійне самовизначення студентів педагогічних факультетів: сутність та структура поняття / А. В. Лякішева // Освітній простір України. - 2019. - Вип. 16. - С. 102-109uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1083-
dc.description.abstractУ статті подано, що найважливішим критерієм усвідомлення і продуктивності професійного становлення людини є її здатність знаходити особливий сенс в професійній праці, самостійно проектувати, творити своє професійне життя, відповідально ухвалювати рішення про вибір професії, спеціальності і місце роботи. Ці проблеми постають перед особистістю на протязі всього її життя. Перед людиною весь час виникають проблеми, що вимагають від неї визначення свого ставлення до професії, іноді аналізу і рефлексії власних професійних досягнень, ухвалення рішень про вибір професії або її заміну. Даний комплекс проблем в професіознавстві пояснюють поняттям професійне самовизначення. Варто звернути увагу, що професійне самовизначення відбувається протягом всього життя особистості, зокрема протягом фахового навчання.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectпрофесійне самовизначенняuk_UA
dc.subjectтворча самореалізаціяuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectсаморозвитокuk_UA
dc.titleПрофесійне самовизначення студентів педагогічних факультетів: сутність та структура поняттяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 16

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16.pdf161.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.