Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1084
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОнищук, Ірина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-01-15T08:11:55Z-
dc.date.available2020-01-15T08:11:55Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationОнищук І. А. Аналіз чинників розвитку культури самовираження майбутніх вихователів здо у художній діяльності / І. А. Онищук // Освітній простір України. - 2019. - Вип. 16. - С. 109-116uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1084-
dc.description.abstractСтаття присвячена висвітленню однієї із актуальних проблем сучасної вищої педагогічної освіти - підготовці фахівців дошкільної освіти, оскільки на сьогодні певною мірою саме від них буде залежатиме осучаснення підходів до освітнього процесу на першій освітній ланці. Увага зосереджується на таких ключових питаннях як особистісно-професійне становлення майбутнього фахівця, розвиток культури самовираження молодої людини на основі аналізу наукових праць з філософії, психології та педагогіки. У публікації окреслені основні аспекти науково-дослідної діяльності у означеному напрямі, а саме: визначено мету та першочергові завдання, передбачено науково-обгрунтовані шляхи вирішення проблеми. Досліджуване явище кваліфікується як особливості (відмінні від інших людей властивості особистості), способи (систематизовану сукупність дій, використаних для досягнення мети), результати (проміжні та кінцеві продукти) самоорганізованої професійної діяльності. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури розглядаються структурні компоненти (когнітивний, емоційно-ціннісний, поведінковий). Визначаються критерії та показники оцінки міри сформованості культури самовираження, роль яких виконують властивості особистості майбутніх фахівців дошкільної освіти, що відповідають основним векторам педагогічної діяльності (діловому, аксіологічному, комунікативному, перетворювальному та на цій основі визначається типологія сформованості досліджуваного явища. Зокрема, значний акцент надається аналізу важливих чинників розвитку культури самовираження майбутніх фахівців дошкільної освіти; висвітленню організаційно-педагогічних умов, ефективних форм, методів та прийомів; окреслюються перспективи наукової розвідки. Зазначається також, що концепція дослідження забезпечується єдністю методологічного, теоретичного та методичного аспектів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectособистісно орієнтована освітаuk_UA
dc.subjectкультура самовираженняuk_UA
dc.subjectмайбутні вихователі закладів дошкільної освіти,uk_UA
dc.subjectхудожня діяльністьuk_UA
dc.subjectорганізаційно - педагогічні умовиuk_UA
dc.subjectчинники розвитку культури самовираженняuk_UA
dc.titleАналіз чинників розвитку культури самовираження майбутніх вихователів здо у художній діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 16

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17.pdf164.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.