Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1086
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПотапчук, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorАнненкова, Наталія Паладіївна-
dc.date.accessioned2020-01-15T09:07:30Z-
dc.date.available2020-01-15T09:07:30Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПотапчук Т. В. До проблеми професійного розвитку майбутнього викладача / Т. В. Потапчук, Н. П. Анненкова // Освітній простір України. - 2019. - Вип. 16. - С. 117-124uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1086-
dc.description.abstractУ статті визначені загальні шляхи оптимізації системи професійного розвитку викладача, орієнтованого на саморозвиток, узагальнюючи головні теоретичні позиції щодо сутності компетентнісної професійної освіти, її структурної організації, системотворних параметрів якості: а) подолання пріоритетності інформаційно-репродуктивної системи післядипломної освіти, методів та технологій її реалізації, орієнтації на усереднений, типовий рівень професійної діяльності викладача; б) забезпечення суб ’єктної позиції педагога в процесі професійного розвитку, програмування методики підвищення професійної компетентності, орієнтуючись на власний потенціал розвитку, особистісну орієнтованість освітньої діяльності, що реалізується за індивідуальною траєкторією; в) сприяння переходу від зовнішнього управління освітнім процесом до самоуправління, активуючи процеси самодіагностики, самоаналізу, самопрограмування.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectпрофесійний розвитокuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectнеперервна освітаuk_UA
dc.subjectмодерні­зації організації навчального процесуuk_UA
dc.subjectсистема підвищення кваліфікації педагогічних кадрівuk_UA
dc.titleДо проблеми професійного розвитку майбутнього викладачаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 16

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18.pdf160.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.