Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/1086
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Потапчук, Тетяна Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Анненкова, Наталія Паладіївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-15T09:07:30Z | - |
dc.date.available | 2020-01-15T09:07:30Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Потапчук Т. В. До проблеми професійного розвитку майбутнього викладача / Т. В. Потапчук, Н. П. Анненкова // Освітній простір України. - 2019. - Вип. 16. - С. 117-124 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1086 | - |
dc.description.abstract | У статті визначені загальні шляхи оптимізації системи професійного розвитку викладача, орієнтованого на саморозвиток, узагальнюючи головні теоретичні позиції щодо сутності компетентнісної професійної освіти, її структурної організації, системотворних параметрів якості: а) подолання пріоритетності інформаційно-репродуктивної системи післядипломної освіти, методів та технологій її реалізації, орієнтації на усереднений, типовий рівень професійної діяльності викладача; б) забезпечення суб ’єктної позиції педагога в процесі професійного розвитку, програмування методики підвищення професійної компетентності, орієнтуючись на власний потенціал розвитку, особистісну орієнтованість освітньої діяльності, що реалізується за індивідуальною траєкторією; в) сприяння переходу від зовнішнього управління освітнім процесом до самоуправління, активуючи процеси самодіагностики, самоаналізу, самопрограмування. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | професійний розвиток | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | неперервна освіта | uk_UA |
dc.subject | модернізації організації навчального процесу | uk_UA |
dc.subject | система підвищення кваліфікації педагогічних кадрів | uk_UA |
dc.title | До проблеми професійного розвитку майбутнього викладача | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 16 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.