Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/10879
Назва: | Фізичне виховання технологіями дистанційного навчання як чинник здорового способу життя студентів |
Автори: | Гребінка, Галина Ярославівна Зубрицький, Ярослав Яремович Рожко, Олена Ігорівна Тараненко, Максим Сергійович |
Ключові слова: | фізкультура студент вищий навчальний заклад дистанційні технології здоровий спосіб життя |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" |
Бібліографічний опис: | Гребінка Г.Я, Зубрицький Я.Я., Рожко О.І., Тараненко М.С. Фізичне виховання технологіями дистанційного навчання як чинник здорового способу життя студентів // Гірська школа Українських Карпат. Івано-Франківськ, 2021. № 24. С. 5-10. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто питання здорового способу життя студентів у процесі їх фізичного виховання під час навчання у вищих навчальних закладах. Актуальність дослідження у зв'язку зі значними проблемами збереження здоров'я молоді в національному масштабі, через запровадження карантинних обмежень у навчальних закладах. Мета дослідження полягає у виявленні можливостей дисципліни «Фізичне виховання» за допомогою дистанційних технологій у вільній економічній освіті у формуванні навичок здорового способу життя студентів. На основі дослідження використано комплекс загальнонаукових теоретичних методів: аналіз, синтез, систематизація, узагальнення. Встановлено, що реалізація поточного навчального процесу забезпечує пріоритет перед фізичним вихованням - збереження та зміну учнів та студентів у формуванні у них навичок здорового способу життя. Вивчається практика використання технологій дистанційного навчання у фізичному вихованні учнів, аналізуються можливості такого навчального процесу у формуванні мотивацій та потреб учнів у дотриманні основних здорових способів життя в умовах карантину. Визначено, що останні слід переглянути: заняття на основі особистісно-орієнтованого підходу, наявність цих рекомендацій щодо формування мотивацій до фізичних навантажень; надання учням можливості моніторингу показників індивідуального розвитку; набуття навичок підвищення валеологічної культури харчування; підвищення рухової активності в режимах навчального дня та дотримання санітарно -гігієнічного режиму. Згідно з результатами дослідження, інформація про потенційні інноваційні дистанційні технології була розширена для оптимізації впливу фізичного виховання на студента. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/10879 |
Розташовується у зібраннях: | № 24 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
5260-Article Text-12948-1-10-20210908.pdf | 234.6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.