Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/10879
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гребінка, Галина Ярославівна | - |
dc.contributor.author | Зубрицький, Ярослав Яремович | - |
dc.contributor.author | Рожко, Олена Ігорівна | - |
dc.contributor.author | Тараненко, Максим Сергійович | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-20T07:19:10Z | - |
dc.date.available | 2021-09-20T07:19:10Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Гребінка Г.Я, Зубрицький Я.Я., Рожко О.І., Тараненко М.С. Фізичне виховання технологіями дистанційного навчання як чинник здорового способу життя студентів // Гірська школа Українських Карпат. Івано-Франківськ, 2021. № 24. С. 5-10. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/10879 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто питання здорового способу життя студентів у процесі їх фізичного виховання під час навчання у вищих навчальних закладах. Актуальність дослідження у зв'язку зі значними проблемами збереження здоров'я молоді в національному масштабі, через запровадження карантинних обмежень у навчальних закладах. Мета дослідження полягає у виявленні можливостей дисципліни «Фізичне виховання» за допомогою дистанційних технологій у вільній економічній освіті у формуванні навичок здорового способу життя студентів. На основі дослідження використано комплекс загальнонаукових теоретичних методів: аналіз, синтез, систематизація, узагальнення. Встановлено, що реалізація поточного навчального процесу забезпечує пріоритет перед фізичним вихованням - збереження та зміну учнів та студентів у формуванні у них навичок здорового способу життя. Вивчається практика використання технологій дистанційного навчання у фізичному вихованні учнів, аналізуються можливості такого навчального процесу у формуванні мотивацій та потреб учнів у дотриманні основних здорових способів життя в умовах карантину. Визначено, що останні слід переглянути: заняття на основі особистісно-орієнтованого підходу, наявність цих рекомендацій щодо формування мотивацій до фізичних навантажень; надання учням можливості моніторингу показників індивідуального розвитку; набуття навичок підвищення валеологічної культури харчування; підвищення рухової активності в режимах навчального дня та дотримання санітарно -гігієнічного режиму. Згідно з результатами дослідження, інформація про потенційні інноваційні дистанційні технології була розширена для оптимізації впливу фізичного виховання на студента. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" | uk_UA |
dc.subject | фізкультура | uk_UA |
dc.subject | студент | uk_UA |
dc.subject | вищий навчальний заклад | uk_UA |
dc.subject | дистанційні технології | uk_UA |
dc.subject | здоровий спосіб життя | uk_UA |
dc.title | Фізичне виховання технологіями дистанційного навчання як чинник здорового способу життя студентів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 24 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5260-Article Text-12948-1-10-20210908.pdf | 234.6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.