Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/10879
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГребінка, Галина Ярославівна-
dc.contributor.authorЗубрицький, Ярослав Яремович-
dc.contributor.authorРожко, Олена Ігорівна-
dc.contributor.authorТараненко, Максим Сергійович-
dc.date.accessioned2021-09-20T07:19:10Z-
dc.date.available2021-09-20T07:19:10Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГребінка Г.Я, Зубрицький Я.Я., Рожко О.І., Тараненко М.С. Фізичне виховання технологіями дистанційного навчання як чинник здорового способу життя студентів // Гірська школа Українських Карпат. Івано-Франківськ, 2021. № 24. С. 5-10.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/10879-
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання здорового способу життя студентів у процесі їх фізичного виховання під час навчання у вищих навчальних закладах. Актуальність дослідження у зв'язку зі значними проблемами збереження здоров'я молоді в національному масштабі, через запровадження карантинних обмежень у навчальних закладах. Мета дослідження полягає у виявленні можливостей дисципліни «Фізичне виховання» за допомогою дистанційних технологій у вільній економічній освіті у формуванні навичок здорового способу життя студентів. На основі дослідження використано комплекс загальнонаукових теоретичних методів: аналіз, синтез, систематизація, узагальнення. Встановлено, що реалізація поточного навчального процесу забезпечує пріоритет перед фізичним вихованням - збереження та зміну учнів та студентів у формуванні у них навичок здорового способу життя. Вивчається практика використання технологій дистанційного навчання у фізичному вихованні учнів, аналізуються можливості такого навчального процесу у формуванні мотивацій та потреб учнів у дотриманні основних здорових способів життя в умовах карантину. Визначено, що останні слід переглянути: заняття на основі особистісно-орієнтованого підходу, наявність цих рекомендацій щодо формування мотивацій до фізичних навантажень; надання учням можливості моніторингу показників індивідуального розвитку; набуття навичок підвищення валеологічної культури харчування; підвищення рухової активності в режимах навчального дня та дотримання санітарно -гігієнічного режиму. Згідно з результатами дослідження, інформація про потенційні інноваційні дистанційні технології була розширена для оптимізації впливу фізичного виховання на студента.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.subjectфізкультураuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.subjectвищий навчальний закладuk_UA
dc.subjectдистанційні технологіїuk_UA
dc.subjectздоровий спосіб життяuk_UA
dc.titleФізичне виховання технологіями дистанційного навчання як чинник здорового способу життя студентівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 24

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5260-Article Text-12948-1-10-20210908.pdf234.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.